Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen

“Kan ik doorheen het dansjaar instappen en is er bij een latere instap een korting voorzien?”

Je kan instappen doorheen het jaar als de les die je wil volgen nog niet volzet is. Instappen kan max. tot midden februari. Een aangepaste prijs zal worden berekend en gecommuniceerd bij inschrijving.

“Het lukt me niet om het inschrijvingsgeld in 1 keer te betalen, is het mogelijk om dit op te splitsen?”

In bijzondere gevallen bieden wij een afbetalingsregeling aan voor diegenen die financiële moeilijkheden ondervinden. Dit plan wordt aan het begin van het dansseizoen opgesteld en dient strikt te worden nageleefd. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via contact@studioyo.be

“Wat moet ik meebrengen en aandoen in de dansles?”

  • Voldoende water
  • Sportieve kledij
  • Propere sport/dansschoenen
  • Laat dure items en juwelen thuis

“Ik kan een keertje niet naar de dansles komen, wat nu?”

Verwittig tijdig je dansdocent via mail of sms. Zo kan je docent rekening houden met je afwezigheid.

“Wat als een dansles eens niet kan doorgaan?”

Bij ziekte of uitzonderlijke gevallen kan het zijn dat een dansles gecancelled wordt. Alle dansers worden tijdig verwittigd via mail en/of sms. De les die niet is kunnen doorgaan zal steeds ingehaald worden op een later moment.

“Is er een terugbetaling van het lesgeld mogelijk wanneer ik een les gemist heb of beslis om een les niet meer te volgen?”

Neen, er zijn geen terugbetalingen mogelijk. Er zijn enkele uitzonderingen waarvoor we dit willen bekijken maar deze zijn altijd te verantwoorden met een medisch attest. Studio Yo kan in dit geval ook beslissen om als compensatie een tegoedbon te geven voor een volgend dansjaar of workshop.